Rezervări

Rezervările pentru care nu se furnizează datele unui card de credit/debit valid, care nu au fost plătite în avans sau pentru care nu s-a făcut un depozit în prealabil sunt considerate de către hotel rezervări negarantate.

Rezervările negarantate sunt reținute de hotel până la ora 17.00, în ziua sosirii, după care hotelul își rezervă dreptul de a elibera camera fără o notificare prealabilă.

Anulări

Pentru rezervările garantate sau plătite în avans:

Dacă în confirmarea scrisă primită de la hotel nu sunt alte condiții specificate, atunci:

  • Termenul de anulare al unei rezervări, fără a se percepe penalități, este cu șapte zile înainte de sosire. Avansul achitat se restituie în termen de 30 de zile de la cererea de anulare. În cazul anulării și rambursării plății avansului, vom percepe o taxă de manipulare de 25 lei, plus comisioanele bancare.
  • Pentru anulările făcute într-un interval mai mic de șapte zile dar până în 48 de ore înainte de sosire,  se percepe contravaloarea primei nopți de cazare, sumă care se reține din avansul plătit.
  • Pentru anulările făcute într-un interval mai mic de 48 de ore înainte de sosire,  sau în caz de neprezentare, după orele 19:00 din ziua de sosire,  se percepe întreaga contravaloare a rezervării, sumă care se reține din avansul plătit.
  • În caz de neprezentare hotelul își rezervă dreptul de a elibera camera/camerele pentru restul sejurului.

 

COVID-19 – politica de anulare

În vederea desfășurării activității în cele mai bune condiții de siguranță sanitară, am aplicat măsurile impuse de Autorități în vederea prevenirii și răspândirii epidemiei Covid-19.

 

Actualizăm în permanență politica de anulări având în vedere cele mai recente evoluții legate de Covid-19.

Scopul nostru este să oferim cât mai multă flexibilitate și confort pentru oaspeții noștri.

 

Un credit pentru un sejur viitor va rămâne în contul Dumneavoastră dacă nu puteți ajunge la Hotelul Peștera în perioada stării de alertă, în cazul următoarelor situații de anulare* :

-a) incapacitatea de a pleca din localitatea de reședință din cauza restricțiilor oficiale impuse de Autorități

-b) carantină obligatorie la reîntoarcerea din străinătate

-c) carantinare sau izolare obligatorie ca urmare a unei dispoziții emise de DSP (Direcția de Sănătate Publică)

 

*Creditul se acordă în urma prezentării actelor justificative.

Documentele trebuie să fie pe numele oaspetelui/oaspeților pentru care este făcută rezervarea

Anularea se aplică numai pentru rezervarea camerei alocată oaspeților aflați în una dintre condițiile mai sus enunțate.

Având în vedere

Hotărâre nr 1.130 publicată în MO din data de 22 octombrie 2021 pentru modificarea anexelor nr. 2 și 3 la Hotărârea Guvernului nr. 1.090/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

Accesul în Hotelul Peștera (incluzând restaurantul și terasa) este permis doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2;

Suntem în permanență preocupați de siguranța sanitară și în vederea desfășurării activității în cele mai bune condiții, aplicăm toate măsurile impuse de Autorități în vederea prevenirii și răspândirii epidemiei Covid-19.

În același timp, scopul nostru este să oferim cât mai multă flexibilitate și confort pentru oaspeții noștri.

Un credit pentru un sejur viitor va rămâne în contul Dumneavoastră dacă nu puteți ajunge la noi din cauza faptului că nu puteți prezenta dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 sau a trecerii prin infectarea cu virusul SARS-CoV-2 în situația în care suntem anunțați pe email ([email protected]) cu cel puțin șapte zile înainte de sosire (data check-in).

Creditul poate fi utilizat până în data de 31 martie 2022.

Creditul poate fi transferat unei terțe persoane cu acordul dumneavoastră scris.

 

Cazarea oaspeților

Check in : după ora 16:00
Check out : până la ora 11.00

Cazarea (check in)  înainte de ora 16:00 și plecarea (check out)  după ora 11:00 vor fi onorate de hotel în funcție de disponibilitatea acestuia la momentul respectiv.
Cazarea se va face în baza prezentării unui act de identitate, a voucher-ului (în cazul turiștilor cu sejurul comandat la o agenție de turism) și a completării fișei de de cazare.
Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea hotelului din ziua check-in-ului. Din acest motiv nu putem garanta o anumită cameră, un anumit etaj, camere alăturate etc. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor pe care încercam să le satisfacem în limita disponibilităților, fiind exclusă garantarea. De asemenea, aceleași reguli se aplică și în cazul restaurantului.

Tarife

Tarifele prezentate pe site (denumite pe scurt Tarifele) sunt cu titlu consultativ. Pentru confirmarea tarifului vă rugăm să transmiteți e-mail la adresa [email protected]
Tarifele includ TVA, micul dejun și accesul la piscină, saună, SPA. Micul dejun se poate servi zilnic între orele 08:00 -10:30. 
Tarifele diferă în funcţie de perioadă și de tipul de cameră pentru care optaţi. Tariful cu Demipensiune include masa de cină. Tarifele nu sunt valabile în perioada sărbătorilor legale precum și a ofertelor speciale . Conducerea hotelului poate modifica perioadele ofertelor speciale fără a se face notificări în prealabil.

Modalități de plată

Hotelul acceptă plata numerar (Lei), cărți de credit (Visa, Mastercard, Maestro), transfer bancar (plata se face înaintea cazării).

Spaţiul de parcare şi autoturismele

Este posibilă parcarea la proprietate, în limita locurilor disponibile. Parcarea se face pe propria răspundere. Pentru parcare nu se face rezervare. Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre.

Siguranța obiectelor personale

Nu ne asumăm niciun fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta proprietății, hotelului, restaurantului, barului.

Oaspeți cazați suplimentar; Politica privind copiii

În cazul în care nu ne informați în prealabil, toate Tarifele noastre sunt calculate pentru două persoane.
Pentru cazarea oaspeților suplimentar (adulți) și a copiilor în aceeași cameră cu părinții, vă rugăm să consultați tabelul alăturat. Alte situații în afara celor din tabel nu pot exista.

În perioada 1 Mai 2021 – 30 Septembrie 2021, Tariful de cazare include Micul Dejun și Demipensiune – Cină
(băuturile nu sunt incluse).
Ca urmare, la tariful din tabelul alăturat se va adăuga următorul cost:
Gratuit pentru copil<12 ani;
+10 euro pentru copil între 12 ani și 16 ani;
+20 euro pentru al treilea oaspete (adult sau copil peste 16 ani).
Orice tip de cameră ocupată în regim single (o singură persoană) are același tarif de cazare precum aceeași
cameră ocupată de două persoane.

Capacitate cazare Cameră Dublă Cameră Dublă Executive Suita Executive Suite Presidential Suite
Capacitate max cazare 2 persoane 2 persoane 2 persoane 2 persoane 2 persoane
Copil ‹12 ani
împreună cu părinții
Copil ≥12 ani
împreună cu părinții
Doi copii ‹12 ani
împreună cu părinții
Un copil ‹12 ani si unul ≥12 ani
împreună cu părinții
10 euro
Doi copii ≥ 12 ani
împreună cu părinții
20 euro
Trei copii
împreună cu părinții
Al treilea oaspete
(adult)
25 euro
25 euro
25 euro
Al treilea oaspete
(adult)+un copil
25 euro
25 euro
Al treilea oaspete
(adult)+doi copii
Al patrulea oaspete
(adult)
Al patrulea oaspete
(adult)+un copil ‹12 ani

Animalele de companie

Animalele de companie nu sunt acceptate în hotel.

Comportament

Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți.
Nu recomandăm folosirea prosoapelor din cameră la piscina hotelului.

În hotel nu este permis consumul de băuturi și alimente din exterior. De asemenea este interzis excesul de băuturi, sonorizările de volum ridicat atât în interior cât și în exterior, sau la ore care deranjează pe ceilalti turiști cazați.
Este interzisă aruncarea gunoaielor de orice fel, inclusiv mucuri de țigări, în alt loc decât coșuri de gunoi sau scrumiere. De asemenea, este interzis aprinsul focurilor de orice natură.

Fumatul

Nu este permis fumatul în camere sau în spaţii publice.
Camera de hotel este prevăzută cu detector de fum, acesta va declanșa alarma de incendiu.

Restaurant

Restaurantul este deschis zilnic între orele 12.30-15.30  și 18.30-21.30.
Micul dejun se poate servi zilnic între orele 08:00 -10:30. Conducerea hotelului va decide modul de servire sub formă de bufet sau a la carte.
Pentru a da curs cererilor suplimentare (de exemplu: restricții de consum alimentar, vegetarieni) vă rugăm să le menționați încă din momentul rezervării.

Foișor

Salon rustic aflat în aer liber, cu grătar și proțap.
Accesul este permis numai grupurilor organizate. Pentru rezervare și detalii vă rugăm să contactați Recepția. Programul nu poate depăși ora 23.00.

Modificări ale politicii hotelului

Politica hotelului poate fi modificată fără a se face notificări în prealabil.
Pentru ofertele speciale, Termenii și Condițiile pot fi modificate după caz. Termenii prezentați în oferte anulează după caz termenii și condițiile mai sus menționați.

În cazul nerespectării uneia sau mai multor restricții din acest regulament, hotelul își rezervă dreptul de a acționa conform legii pentru încălcarea proprietății private sau a regulilor interne ale acestuia.